luni, 9 septembrie 2013

Pepenele rosu, taiat felii sau cubulete ?!

De cand ma stiu tai pepenele rosu felii, asa am vazut la parintii mei cat si prin imprejurimi . Dar nu cu mult timp in urma, navigand pe YouTube am descoperit o metoda mai eficienta (cel putin pentru mine) de a taia pepenele rosu. Pacat ca am descoperit asta la sfarsit de "sezon".




Se taie pepenele la ambele capete.

Cu un cutit destul de ascutit (aveti grija sa nu va taiati) incepem sa il decojim.

Iar pepenele nostru va arata asa.

Il vom taia in doua, dupa care vom lua fiecare jumatate si o vom taia bucatele.

Si acesta este rezultatul final.

Mi-au fost de ajuns numai doua cutii alimentare , le-am umplut dupa care le-am bagat la frigider. Imi este foarte usor sa mananc pepenele in modul asta, fara sa ma murdaresc, nu mai trebuie sa am mare grija sa nu dau samburii pe jos. Si este un snack foarte sanatos , il poti servi intre mese sau uitandu-te la un film .                                            
Sper ca aceasta metoda sa va fie de folos!                                                                  
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu